Platformok: PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S

Megbocsátják, ha azt gondolná, hogy az Elden Ring volt az egyetlen játék, amely idén megjelent. Három hónapig ez volt az egyetlen dolog, amiről bárki beszélt, írt vagy éppen játszott. A From Software a sajátos RPG-képletét a memória egyik legnagyobb nyílt világú játékává fejlesztette, ami elérhetőbbé teszi korábbi Souls-játékaiknál, ugyanakkor még titokzatosabb és nyugtalanítóbb is.

Hatalmas, titkokkal teli világát egyértelműen a The Legend of Zelda: Breath of the Wild befolyásolja, de a történetmesélés brutalitásával és finom megközelítésével, amit egy Souls játéktól elvárhat. Lehet, hogy egy kicsit túl nagy, és a késői játékban egy kicsit elakad, de az Elden Ring szinte elképzelhetetlen teljesítmény. Több mint 170 órát töltöttem bele, de időnként újra benézek, hogy megkeressem a barlangokat vagy hamut, amit esetleg figyelmen kívül hagytam. Az Elden Ringnek megvan a módja annak, hogy tábort hozz létre a fejedben, és megtagadd a távozást, amihez kevés játék fér hozzá.